פרגולה

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: פרגולה

Re: פרגולה

הודעה על ידי danr » 28 ינואר 2014, 07:13

מוטי שלום,

ההגדרה של מצללה (פרגולה), נמצאת בתקנות התכנון והבניה (היתר לעבודה מצומצמת) התשכ"ט 1968
מעבר לכך היא מוזכרת בנושאים כגון בנייה במרווח ( ס' 4.09 בתקנות תש"ל), תקנות סטיה ניכרת, תקנות חישוב שטחים

כזכור:
תקנות תש"ל - הדגלונים הכחולים
שאר התקנות - דגלונים כתומים (אם אני זוכר נכון חישוב שטחים הוא בעמוד 407)

בהצלחה,
דן רוטשילד
לקראת רישוי

פרגולה

הודעה על ידי מוטי » 27 ינואר 2014, 21:27

היכן בחוק התכנון והבנייה אני מוצא את הנושא של פרגולה? אני מחפש גם את הפרק המפורט של חישוב שטחים. תודה

חזור למעלה

cron