שאלה לקראת בחינת אפריל 2016

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: שאלה לקראת בחינת אפריל 2016

שאלה לקראת בחינת אפריל 2016

הודעה על ידי דן » 11 אפריל 2016, 15:30

שלום לכולם,

לקראת המבחן הגדול בעוד שבוע, לפניכם שאלת חזרה קטנה אשר תוכל להעיד על רמת התעמקותכם וידיעותיכם בחומר הנלמד :

הנכם מייעצים ללקוח המעוניין לבנות מצללה כתוספת לבית קיים. הלקוח מתלבט בין 2 גדלים של מצללות ורוצה להבין מהו התהליך האופטימלי והקצר ביותר מול הרשויות. כמו כן רוצה הוא לדעת כמה אגרות בניה ישלם בכל אחת מהאופציות.
אם כן, בעבור כל אחת מהאפשרויות להלן, אנא ציינו גובה אגרת הבנייה שתתבקש וכן את ההליך הקצר ביותר האפשרי:
אפשרות א': מצללה של 18 מ"ר
אפשרות ב': מצללה של 55 מ"ר

בהצלחה רבה לכל הנבחנים !

דן רוטשילד, לקראת רישוי

חזור למעלה

cron