על ידי טל » 03 מרץ 2014, 16:01
מה רמת הדיוק הדרושה (של השרטוטים) בחלק המעשי של הבחינה?
נדרש לשרטט חזיתות וחתכים בקנ"מ 1:250. כך גם לגבי התכניות?
מה רמת הדיוק הדרושה (של השרטוטים) בחלק המעשי של הבחינה?
נדרש לשרטט חזיתות וחתכים בקנ"מ 1:250. כך גם לגבי התכניות?