חלק מעשי

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: חלק מעשי

Re: חלק מעשי

הודעה על ידי ליאת » 03 מרץ 2014, 16:40

מה הכוונה רמת דיוק ?

חלק מעשי

הודעה על ידי טל » 03 מרץ 2014, 16:01

מה רמת הדיוק הדרושה (של השרטוטים) בחלק המעשי של הבחינה?
נדרש לשרטט חזיתות וחתכים בקנ"מ 1:250. כך גם לגבי התכניות?

חזור למעלה

cron