מגורים חקלאי

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: מגורים חקלאי

Re: מגורים חקלאי

הודעה על ידי danr » 24 ינואר 2014, 16:48

מוטי שלום,
אנו נתרגל נושא זה בשיעור הקרוב.
לבינתיים:
שאלה 44 - תכנית בינוי ועיצוב אדריכלי:
זהו מסמך מנחה (לא מחייב מבחינה סטטוטורית), אשר מטרתו לאפיין איזורים מסוימים בעיר ואף את העיר כולה. תכנית מסוג זה איננה מוגדרת בחוק, אך בהחלט משפיעה
על דעותיהם והחלטותיהם של אנשי הועדה לתכנון ובנייה.
נספח בינוי כשמו כן הוא, מובא כנספח לתכנית מתאר. הוא יכול להיות מנחה או מחייב.
שאלה 45 - נדבר על כך בשיעור הקרוב
שאלה 46 - נתונים מתכנית מתאר
בשאלה זו הינך מתבקש לנתח נתונים מתוך תכנית ספציפית ולאחר מכן להציע דרכי פעולה. שאלה קלאסית היא האם ניתן להוסיף שטחים בהקלה.
כפי שלמדנו, בתכניות שהופקדו עד 1.8.1989 ניתן להוסיף שטחים (ע"ע הסעיפים הרלוונטיים בחוק ובתקנות סטייה ניכרת).

אנו נכיר נושאים אלו לעומק בשיעור המדבר על תב"עות

בהצלחה,
דן רוטשילד
לקראת רישוי

מגורים חקלאי

הודעה על ידי מוטי » 22 ינואר 2014, 21:30

בבחינה 2008 פרק ג מצאתי את השאלות מאוד מבלבלות, שאלה 46 בנוגע למגורים חקלאי. היכן אני יכול למצוא את התשובה.?
לגבי שאלה 45 האם לפי דעתי עלינו להעתיק את חוק התכנון והבניה
לגבי שאלה 44 האם הכוונה תכנית בינוי ועיצוב אדריכלי היא לניספח בינוי? ואם כן היכן אני מוצא את התשובה לשאלה סעיף א + ב?

חזור למעלה

cron